Testa att köra din länk i VLC I datorn. Funkar det då?
Samlingstråd för alla problem
Re: Samlingstråd för alla problem
Ja i vlc funkar det vad konstigt ska testa och skriva in adressen igen på apple Tv:n eller installera om appen kanske.. tack
-
-
Hejsan !! Det går inte att att förlänga mitt abonnemang ett år till, det funkar inte. Det går bra att välja abonnemang och gå till kassan men sen händer
ingenting när man trycker på fortsätt till kassan. Har försökt flera gånger med samma resultat.
ingenting när man trycker på fortsätt till kassan. Har försökt flera gånger med samma resultat.
-
Testade nyss och det funkar bra.Sagiter2019 skrev: ↑lör okt 26, 2019 9:12 am Hejsan !! Det går inte att att förlänga mitt abonnemang ett år till, det funkar inte. Det går bra att välja abonnemang och gå till kassan men sen händer
Testa med chrome.
-
Jag fixade med telefonen, men det fungerade inte med datorn. Tack för svaret
Hej! Min Formula 7 box har uppdaterat sig idag och när jag ska gå på Mytv Online får jag ett felmeddelande: please checkat your Internet connection and portal URL.
Jag har Internet uppkoppling för Youtube fungerar!
Vad ska jag göra ?
Jag har Internet uppkoppling för Youtube fungerar!
Vad ska jag göra ?
-
Har du kollat så alla inställningar är rätt och att du har vår portal inlagd?
Hej!
Jag har samma problem som kund ovan.
Fungerade igår(innan uppdateringen) och jag har inte ändrat några inställningar!?
Jag har samma problem som kund ovan.
Fungerade igår(innan uppdateringen) och jag har inte ändrat några inställningar!?
-