Samlingstråd för alla problem

Här hittar du trådar om nyheter, driftstörningar, felsökning, instruktioner etc.
Du hittar även guide hur din Dashboard fungerar, hur du ansöker om ett gratis provkonto.
rillo7105

Re: Samlingstråd för alla problem

Inlägg av rillo7105 »

Jag hade en gammal adress till portalen när jag bytte till den nya så funkar det http://mag.dreamhost.hitv.one/c/
Zigge

Inlägg av Zigge »

Hej min Formuler z7 plockar inte fram några kanaler ....listan syns i bild men inga kanaler fungerar ?
DH-Moderator

Inlägg av DH-Moderator »

Zigge skrev: mån okt 28, 2019 9:58 am Hej min Formuler z7 plockar inte fram några kanaler ....listan syns i bild men inga kanaler fungerar ?
Kör om instruktionerna bara och testa starta om allt.
Dreamis

Inlägg av Dreamis »

Allt ligger nere! Är jag ensam om det?

EDIT: Plötsligt händer det, funkar och verkar ha uppdaterats med ny design.
Hunter

Inlägg av Hunter »

stött på ett problem. har än så länge ett provkonto som jag fick idag.
allt funkade bra, kollade på tv sedan så skulle jag byta kanal och när jag gjorde det så försvann alla kanaler och kom upp en ruta där det står (Check youre playlist Nr,1 URL) någon som vet vad felet kan vara? som sagt så funkade allt för mig innan detta kom upp. jag har testat att ladda om listan men det funkar inte, kommer fortfarande bara upp det där felmeddelandet.

Edit kan tillägga att när jag kör (Diagnosis) så kommer (The line has been disabled by admin. (203) upp
och under STATUS står det: Line is not connected right now.
1 connection allowed for this line.
mvh
Senast redigerad av Hunter den ons okt 30, 2019 10:05 pm, redigerad totalt 1 gånger.
DH-Moderator

Inlägg av DH-Moderator »

Hunter skrev: ons okt 30, 2019 10:02 pm stött på ett problem. har än så länge ett provkonto som jag fick idag.
allt funkade bra, kollade på tv sedan så skulle jag byta kanal och när jag gjorde det så försvann alla kanaler och kom upp en ruta där det står (Check youre playlist Nr,1 URL) någon som vet vad felet kan vara? som sagt så funkade allt för mig innan detta kom upp. jag har testat att ladda om listan men det funkar inte, kommer fortfarande bara upp det där felmeddelandet.

mvh
Hej
Är det inte dig jag precis svarat på mailen ?
Hunter

Inlägg av Hunter »

Fimex skrev: ons okt 30, 2019 10:04 pm
Hunter skrev: ons okt 30, 2019 10:02 pm stött på ett problem. har än så länge ett provkonto som jag fick idag.

mvh
Hej
Är det inte dig jag precis svarat på mailen ?
Hej det stämmer missade det :(
har startat om tv flera gånger, även bryttit strömmen, och det funkar inte
DH-Moderator

Inlägg av DH-Moderator »

Får du fortfarande check Playlist.
Hunter

Inlägg av Hunter »

Fimex skrev: ons okt 30, 2019 10:39 pm Får du fortfarande check Playlist.
ja tyvärr. har gjort allt från början flera gånger. Men får det inte att ladda tv listan igen tyvärr. Så har inte en aning om vad det kan vara.

EDIT! ok...gjorde om det igen och då helt plötsligt funka det. så ja.. nu funkar det iaf för stunden. får se hur länge =) ser även att en gul text är borttagen inne på Dashbord, den va inte där från början. men nu är den borta igen. så va vell något med den antagligen
ojonsson

Inlägg av ojonsson »

Får inte fram kanal listan på mobilen senaste dygnet. Använder gse iptv appen. Inga kanaler visas på remote listan. Har testat att lägga till listan igen och raderat datan till appen.
Skriv svar