Här hittar du trådar om nyheter, driftstörningar, felsökning, instruktioner etc.
Du hittar även guide hur din Dashboard fungerar, hur du ansöker om ett gratis provkonto.
Admin skrev: ↑sön jun 07, 2020 12:02 am
Det stämmer att majoriteten av HD kanalerna inte fungerar och dom fokuserar vi på nu.
Vi jobbar med att se till att dom fungerar med, mer info kommer när det är klart!
Hej Admin!
Kommer bonusdagarna pga felaktiga servers from ons 3 juni 11:59 att läggas till per automatik eller måste var och en begära bonusdagar? Hur många bonusdagar kommer det att delas ut? Är det när alla kanaler inkl HD/FHD och serier och filmer och Daschboard fungerar igen?
Mvh
Micke
Du begär ut 10 bonus dagar i din dashboard.
Vissa får problem med stb is blocked. Vi kollar även på det.
Min Formler säger att kolla internet och porten, men internet funkar och porten har rätt namn. Kom hem idag och då hade den lagt av. Funkat utmärkt sen oktober. Garanti? Eller vad gör man?
Hade lite kanaler tidigare idag, har nät och rätt adress. Men allt ligger nere med "fel på programmet" Är bara nyfiken när ni kommer igång så jag slipper försöka hela tiden?
Hej Admin!
Kommer bonusdagarna pga felaktiga servers from ons 3 juni 11:59 att läggas till per automatik eller måste var och en begära bonusdagar? Hur många bonusdagar kommer det att delas ut? Är det när alla kanaler inkl HD/FHD och serier och filmer och Daschboard fungerar igen?
Mvh
Micke
Du begär ut 10 bonus dagar i din dashboard.
Vissa får problem med stb is blocked. Vi kollar även på det.
Varje kontohavare måste alltså själv begära bonusdagar om jag förstår dig rätt?
Gäller det även om HD/FHD, Serier och VOD inte fungerar?
Jag ställer dessa frågor för ett 10-tal andra kontohavare som jag också har rekommenderat denna IPTV-tjänst till...
Lite reklam från er hemsida:
Vi kan stolt säga att vi har
ÖVER TUSENTALS NÖJDA KUNDER
Allt på en och samma plats
FILM, SPORT, SERIER, VIDEO ON DEMAND
Det gäller alla kunder. Alla kommer få ut 10 extra dagar.
Förstår inte riktigt med vad du menar med reklamen från vår hemsida?
Jag har S 412 box har inget dashboard, kommer upp meddelandet = Fel på programmet, vad göra
Vi har inget fel just nu förutom att HD kanalerna inte fungerar just nu.