Samlingstråd för alla problem
Re: Samlingstråd för alla problem
För er som får STB is blocked och ert konto inte gått ut, läs igenom denna tråd:
https://www.dreamhost.live/forum/viewtopic.php?f=3&t=66
Det kan hända att ni säkrat er mac men fortfarande använder gammal portal url i er box.
https://www.dreamhost.live/forum/viewtopic.php?f=3&t=66
Det kan hända att ni säkrat er mac men fortfarande använder gammal portal url i er box.
Kan faktiskt inte göra annat än att hålla med. Jag har fiber-uppkoppling och har då och då en hackade och buffrande bild. Även att filmer och kanaler ligger nere.
Ja jag har haft tålamod, ja jag har gjort allt enligt felsökningen ni rekommenderar, men när tjänsten inte levererar blir man uppgiven. Är det för klena servrar eller?
Det enda jag vill ha är en fungerande tjänst.
Ja jag har haft tålamod, ja jag har gjort allt enligt felsökningen ni rekommenderar, men när tjänsten inte levererar blir man uppgiven. Är det för klena servrar eller?
Det enda jag vill ha är en fungerande tjänst.
-
Samma här med tyska kanaler, hackar etc. Men för alla ni som är frusterad, IPTV är en tjänst som inte går att jämföra med abonnement hos Telia eller Comhem vadever, ni måste vara medvetna om att det blir avbrott, hackar etc. Mestadels funkar ju allt ja jag tycker fantastiskt, men men priset är ju också därefter, ni betalar minst 1200/år, vad betalar ni hos Telia och comhem med tillgång till 5000 kanaler så vad gnäller ni på..... Tack för ordet. Och alla ni som väntar, tålamod det kommer igång igen. Tack förresten team Dreamhost, ni gör ett gott jobb. Hälsningar JH
Var ändrar man Portal URL hittar inte i box
Micke,leacim60 skrev: ↑mån jun 08, 2020 2:44 pmOK! Admin ville vi skulle testa IPTV-tjänsten och komma med feedback... Man köper denna IPTV-tjänst pga Dreamhosts argument, garantier och reklam enligt följande:hartmann876 skrev: ↑mån jun 08, 2020 1:01 pm Samma här med tyska kanaler, hackar etc. Men för alla ni som är frusterad, IPTV är en tjänst som inte går att jämföra med abonnement hos Telia eller Comhem vadever, ni måste vara medvetna om att det blir avbrott, hackar etc. Mestadels funkar ju allt ja jag tycker fantastiskt, men men priset är ju också därefter, ni betalar minst 1200/år, vad betalar ni hos Telia och comhem med tillgång till 5000 kanaler så vad gnäller ni på..... Tack för ordet. Och alla ni som väntar, tålamod det kommer igång igen. Tack förresten team Dreamhost, ni gör ett gott jobb. Hälsningar JH
KORT OCH SERVRAR I RYSSLAND
Vi har både våra kort och servrar i Ryssland. Detta är utanför EU och ingen myndighet eller Antipiratbyrå i Sverige kan beslagta vår utrustning. Så ni kan vara på den säkra sidan.
INGEN LAGG, INGEN DOWNTIME
Till skillnad från andra Pirat TV tjänster så garanterar vi en 99,97% uptime. Det betyder INGEN lag och INGEN downtime. Detta har ni vårt ord på.
24/7 SUPPORT
Vi erbjuder våra kunder 24/7 support dygnet runt, alla dagar i veckan, året runt, oftast svar inom några minuter.
Klicka här för frågor & svar.
FULL ANONYMITET
Med hjälp av Bitcoins, SSL och VPN tunnlar garanterar vi er anonymitet. Ingen, inte ens vi, känner till era uppgifter. Inte ens ert besök loggas hos oss.
INSTALLATIONSHJÄLP
Vi erbjuder våra kunder installationshjälp via fjärranslutning med hjälp av Teamviewer.
GRATIS FRAKT
Vid beställning av vårt populära startpaket betalar du självklart endast för produkten. Frakten står vi för!
FÄRDIGA STARTPAKET
Beställ vårt populära startpaket för IPTV. Det enda du behöver göra är att koppla in den.
SPORT - PROGRAM - FILMER
Med hela svenska utbudet och över 12000+ kanaler missar du nu inte en enda favoritserie, fotbollsmatch eller någon av dina favoritprogram!
VIDEO ON DEMAND
Vi har tusentals Filmer och Tv serier från hela världen, och uppdaterar vårt utbud löpande.
KOMPATIBEL
Vår tjänst har stöd för alla enheter som finns på marknaden, såsom Formuler, TViP, Mag, SmartTV, Android etc.
Håller annars med att det fungerat väldigt bra en lång tid fram till nu... Nästan utan avbrott! Bra gjort Dreamhost gänget!
Mvh
Micke
Jag måste påminna dig om att du faktiskt pratar om Pirat TV som kostar 1500:- per år för 15.000 kanaler.
Att vi vi kommer ha driftstörningar är ingenting vi kommer ifrån.
Förra året så låg vi online över 99% av tiden, men du kommer bara ihåg när det är problem.
Du ska veta att vi sitter 24/7 och arbetar hårt med detta för att ni ska få så bra prestanda som möjligt, men om du trots allt vill ha 100% uptime så kanske Canal Digital, Comhem eller Viasat är ett bättre val.
Inte ens dom har en uptime på 100%. Däremot får du säkert pröjsa 1500:- per MÅNAD för 150 kanaler.
Jag hoppas du förstår detta.
Att skicka till oss vad vi gör reklam för är inget som varken gynnar dig eller någon annan.
Vi har inte ens en skyldighet att kompensera då detta är pirat tv men väljer ändå att göra det för vi vill ta hand om våra kunder.
Men trots det så ska jag citera en av reklamen du delar:
Till skillnad från andra Pirat TV tjänster så garanterar vi en 99,97% uptime. Det betyder INGEN lag och INGEN downtime. Detta har ni vårt ord på.
Ja, förra året hade vi över 99% uptime.
Jag hoppas vi är klara här nu med dessa diskussioner...
Vi kommer snart ta oss förbi alla dessa problem, och det kommer bli bättre än någonsin snart.
Tack för dina fina ord.hartmann876 skrev: ↑mån jun 08, 2020 1:01 pm Samma här med tyska kanaler, hackar etc. Men för alla ni som är frusterad, IPTV är en tjänst som inte går att jämföra med abonnement hos Telia eller Comhem vadever, ni måste vara medvetna om att det blir avbrott, hackar etc. Mestadels funkar ju allt ja jag tycker fantastiskt, men men priset är ju också därefter, ni betalar minst 1200/år, vad betalar ni hos Telia och comhem med tillgång till 5000 kanaler så vad gnäller ni på..... Tack för ordet. Och alla ni som väntar, tålamod det kommer igång igen. Tack förresten team Dreamhost, ni gör ett gott jobb. Hälsningar JH
Det är såna som ger oss energi att fortsätta kämpa
Tackleacim60 skrev: ↑tis jun 09, 2020 10:11 am Feedback från nästan 15 st användare:
Dreamhost IPTV TV-kanaler fungerar bättre idag även med HD/FHD så de flesta är nöjda. VOD verkar inte fungera alls fortfarande vilket många tycker det är jobbigt eftersom många tittar på serier och filmer där.
FRÅGOR: (från min släkt och vänner)
När kommer VOD igång igen?
Får man extra bonusdagar så länge VOD inte fungerar?
Måste alla begära sina bonusdagar via sin egen Dreamhost Daschboard för att få bonusdagarna?
Jag har fått info från teknikerna att inom några dagar så beräknas allting fungera som vanligt igen.
Extra dagar kan du få redan nu via din dashboard.
Vi har i nuläget räknat ut att varje medlem får 10 dagar gratis.
-
får bara upp svart bild när jag startar upp boxen varit så i 2 dagar nu. startat om box och router flera gånger.
Portalen laddas som vanligt igen på min tvip box. De kanaler jag tittar på funkar.
Tack!
Tack!