Samlingstråd för alla problem
Re: Samlingstråd för alla problem
Maila in till oss vilken portal du använder och din mac/box id.
[email protected]
[email protected]
Re: Samlingstråd för alla problem
Som ngr andra som får connection issue och portal URL, samma gäller mig. Har dragit ur kontakt och startat om routern men samma problem . När ska problemet upphöra. Varit utan iptv i snart två veckor.
/Uffe
/Uffe
Re: Samlingstråd för alla problem
Ni som får problem med Portal:
Logga in på er Dashboard.
Klicka på SECURE MAG.
Där får ni en ny Portal URL.
Använd den portalen i er box istället och starta om!
Läs mer här:
https://www.dreamhost.live/forum/viewtopic.php?f=3&t=66
Logga in på er Dashboard.
Klicka på SECURE MAG.
Där får ni en ny Portal URL.
Använd den portalen i er box istället och starta om!
Läs mer här:
https://www.dreamhost.live/forum/viewtopic.php?f=3&t=66
Re: Samlingstråd för alla problem
Har fått ny portal URL och skrivit in den nya portal adressen i boxen under Portals. Men samma problem!!!!
Uffe
Uffe
Re: Samlingstråd för alla problem
Har nu fått igång boxen. Upptäckte ett mellanrum i adressen som inte skulle vara där.
Uffe
Uffe
Re: Samlingstråd för alla problem
Hej hopp jag kör portal och det funkar hemma hos mig.
Men problemet är att det INTE funkar alls hos min pappa efter senaste driftstörningen han har heller inte fått någon Dashboard inloggning till hans e-mail så han kan inte testa m3 iheller
och han har ju precis förlängt ett år till 3:e September 2021 - men hur man än försöker komma in nu hos honom så kommer det bara upp ”FEL Kontakta Tjänsteleverantör Server Returnerad HTTP502 Kod:7-500”
mailat support i eftermiddags och fick till svar ”vi ska kolla på det”
Farsgubben är 73 och lever för sin tv han får ju anfall snart är det ingen som kan kolla upp det lite snabbare hade varit suvveränt
Tack på Förhand
//månen
Men problemet är att det INTE funkar alls hos min pappa efter senaste driftstörningen han har heller inte fått någon Dashboard inloggning till hans e-mail så han kan inte testa m3 iheller
och han har ju precis förlängt ett år till 3:e September 2021 - men hur man än försöker komma in nu hos honom så kommer det bara upp ”FEL Kontakta Tjänsteleverantör Server Returnerad HTTP502 Kod:7-500”
mailat support i eftermiddags och fick till svar ”vi ska kolla på det”
Farsgubben är 73 och lever för sin tv han får ju anfall snart är det ingen som kan kolla upp det lite snabbare hade varit suvveränt
Tack på Förhand
//månen
Re: Samlingstråd för alla problem
Hej,
Känner igen detta, kanske missat att svara på ditt mejl.
Kan du skicka ett till nu så löser vi det direkt med din pappas box.
Känner igen detta, kanske missat att svara på ditt mejl.
Kan du skicka ett till nu så löser vi det direkt med din pappas box.
Re: Samlingstråd för alla problem
Har skickat ny portal till digmånen skrev: ↑ons jun 10, 2020 10:09 pm Hej hopp jag kör portal och det funkar hemma hos mig.
Men problemet är att det INTE funkar alls hos min pappa efter senaste driftstörningen han har heller inte fått någon Dashboard inloggning till hans e-mail så han kan inte testa m3 iheller
och han har ju precis förlängt ett år till 3:e September 2021 - men hur man än försöker komma in nu hos honom så kommer det bara upp ”FEL Kontakta Tjänsteleverantör Server Returnerad HTTP502 Kod:7-500”
mailat support i eftermiddags och fick till svar ”vi ska kolla på det”
Farsgubben är 73 och lever för sin tv han får ju anfall snart är det ingen som kan kolla upp det lite snabbare hade varit suvveränt
Tack på Förhand
//månen
Re: Samlingstråd för alla problem
Det funkar perfekt, han tackar och bugar
går det lösa ett dashboard inlogg till honom oxå tro?
(Jag mailar hans e-mail)
Tack
//månen
går det lösa ett dashboard inlogg till honom oxå tro?
(Jag mailar hans e-mail)
Tack
//månen