Hejleacim60 skrev: ↑tor jun 11, 2020 12:51 pmHej Admin!Admin skrev: ↑tis jun 09, 2020 11:31 amTackleacim60 skrev: ↑tis jun 09, 2020 10:11 am Feedback från nästan 15 st användare:
Dreamhost IPTV TV-kanaler fungerar bättre idag även med HD/FHD så de flesta är nöjda. VOD verkar inte fungera alls fortfarande vilket många tycker det är jobbigt eftersom många tittar på serier och filmer där.
FRÅGOR: (från min släkt och vänner)
När kommer VOD igång igen?
Får man extra bonusdagar så länge VOD inte fungerar?
Måste alla begära sina bonusdagar via sin egen Dreamhost Daschboard för att få bonusdagarna?
Jag har fått info från teknikerna att inom några dagar så beräknas allting fungera som vanligt igen.
Extra dagar kan du få redan nu via din dashboard.
Vi har i nuläget räknat ut att varje medlem får 10 dagar gratis.
Nu har det gått 8 dygn utan att VOD har fungerat och min släkt och vänner (mellan 10 -15 stycken) som tittar mycket via just det undrar när det ska börja fungera igen?
Ni har sagt: Citat
"Senast Uppdaterad: 10 Juni
Vi har Ingen Driftstörning!
VoD kommer snart tillbaka." Slut citat.
Ingen Driftstörning? VOD fungerar ju inte... Det kallar jag för en driftstörning....
Hoppas ni får igång VOD snart.
Mvh Micke
När vi säger driftstörning så snackar vi om IPTV.
Det står ju klart och tydligt att VOD just nu inte fungerar.
Vi har i dagsläget ingen datum på när det fungerar igen.
Du behöver inte citera vartenda grej vi skriver ut. Sen kan de vara bra om du håller dig till ett ställe.
Du skriver här, via mail och även i dashboard och det skapar ingenting annat än förvirring.