Hej,
Jag undrar vart jag kan vända mig så vårt konto aktiveras. Betalningen har gått igenom och beställningen är mottagen sedan igår kl 20:24.
Jag har loggat in i dashboard men där står det fortfarande att Expired. Behöver jag göra något för att aktivera mitt konto kanske?
För att förtydliga så förnyade vi vårt abonnemang.
Tack
Aktivering
Re: Aktivering
Via mail.
Avvakta tills du får svar av support, de kan ibland ta en stund.
Avvakta tills du får svar av support, de kan ibland ta en stund.
Re: Aktivering
Jag har samma problem, har gått 36h sedan betalningen gick igenom och fortfarande så är inte mitt konto aktiverat, och jag förnyade åxå. Till vilken mail adress tar jag kontakt så dom sätter igång mitt konto??
Tack på förhand
Tack på förhand
Re: Aktivering
Hejsan, jag har köpt abonnemang för ett år och sen upptäckte att vår box fungerar inte så bra och köpte box till. Båda betalningar har gåt igenom, nu är det till min fråga: jag skrev inte nån adress när jag beställde och betalade box (formul) hur vet jag när och var kommer den bli skickad?
Re: Aktivering
Hej nu har jag förstått att jag har betalat för två stycken ett års paket kanaler. Hur kan vi lösa detta ? För att jag behöver bara ett år och box
Re: Aktivering
Hej . Jag har beställt ett års abonnemang med kanaler men sen upptäckte att vårt box fungerar inte och tydligen betalat för startpaket ytterligare 1400kr hur kan jag lösa detta. För att det blev 2800kr totalt. Och är är det två order RNUDCP JD1PGM6
Elena
Elena
Re: Aktivering
Hej Admin, Svarar ni alls här på forumet? Hade försökt att ta kontakt med er via sidan men formulär men den fungerar inte alls. Jag hoppas att ni en seriös företag och svara på ställda frågor.
Re: Aktivering
Vi svarar på alla mejl vi får.
[email protected]