Samlingstråd för alla problem
-
Re: Samlingstråd för alla problem
Tack för snabbt svar.
Med vänlig hälsning, Rune
Bara jag som har svart i rutan?
-
Tyska kanaler försvann, Österrikiska och svenska kanaler är det inget problem
Har problem med att få min smart tvip-app att fungera. Den tappade kanallistan för flera veckor sedan men hur jag än försöker ladda upp den igen så står den bara och kör loading, inget händer.
problem med att få min smart tvip-app. Den tappade kanallistan för flera veckor sedan men hur få man tillbaka kanaler
-
Seg box
Hej har en S410 box. Men nu är den seg. Fick tips att kolla hastighet mot Holland och den är bra. Även tips attt ta bort de kanaler jag inte tittar på. Men fortfarande så försvinner kanallista eller så står det loading. Så får man backa ut och in igen ett par gånger. Så kommer det igång. Finns det nåt mer jag kan pröva?
Hur ser det ut hos er? Är allt tip top?
Jag funderar också på driftstörningarna. Den senaste uppdateringen var 11e juni. Där stod att vid skull hoppa igång veckan efter. Dvs 3 veckor sen. Men filmer funkar inte eller tv serier.
Återigen hur ser det ut hos er? Är allt 100% nu? Kommer driftinfo uppdateras när allt är 100% ??
Jag funderar också på driftstörningarna. Den senaste uppdateringen var 11e juni. Där stod att vid skull hoppa igång veckan efter. Dvs 3 veckor sen. Men filmer funkar inte eller tv serier.
Återigen hur ser det ut hos er? Är allt 100% nu? Kommer driftinfo uppdateras när allt är 100% ??
Re: Seg box
HejRune Röjsåg skrev: ↑sön jul 05, 2020 6:00 pm Hej har en S410 box. Men nu är den seg. Fick tips att kolla hastighet mot Holland och den är bra. Även tips attt ta bort de kanaler jag inte tittar på. Men fortfarande så försvinner kanallista eller så står det loading. Så får man backa ut och in igen ett par gånger. Så kommer det igång. Finns det nåt mer jag kan pröva?
Har du en dator så testa att köra med VLC. Finns instruktioner på hemsidan.
M3u länken får du av support eller via dashboard.
Funkar det bra så är det något fel på boxen.
Hej. När jag startar min box är bara svart på tv och streck
Uppe på tv
Uppe på tv