Har du oxå en box?bia skrev: ↑sön sep 06, 2020 6:27 pm Hej
För mig funkar bara en kanal och så fort jag byter till en annan kanal försvinner allt. För att få tillbaks en specifik kanal behöver ta ut strömmen och sätta tillbaks den och då kommer maskinen starta om den och gå tillbaks till senaste kanalen men så fort jag vill byta dör allting. Det har varit så sedan igår och fortfarande är samma.
Mvh
Bia
Samlingstråd för alla problem
Re: Samlingstråd för alla problem
HejGrahna77 skrev: ↑sön sep 06, 2020 6:30 pmHar du oxå en box?bia skrev: ↑sön sep 06, 2020 6:27 pm Hej
För mig funkar bara en kanal och så fort jag byter till en annan kanal försvinner allt. För att få tillbaks en specifik kanal behöver ta ut strömmen och sätta tillbaks den och då kommer maskinen starta om den och gå tillbaks till senaste kanalen men så fort jag vill byta dör allting. Det har varit så sedan igår och fortfarande är samma.
Mvh
Bia
Jag har också en Box
/Bia
-
Har bara svart bild med vitt sträck i tvn sedan igår
Har haft mail kontakt med dom och dom jobbar på felet så snabbt dom bara kan. Vi får ha is i magen så kommer det nog snart igång igen
-
Ok tack för info. Klart man väntar. Det är bara så dåligt att dom inte informera
Tjena allihopa.
Jo... Vi har även skrivit i driftstörningssidan i forumet att vi jobbar på felet!
Tack för ert tålamod.
Jo... Vi har även skrivit i driftstörningssidan i forumet att vi jobbar på felet!
Tack för ert tålamod.
-
Tack allt funkar igen..
Vilken DNS-server rekommenderas?
Jag bytte DNS-server till 1.1.1.1 och 1.0.0.1 och sen dess har det fungerat bättre...
Jag bytte DNS-server till 1.1.1.1 och 1.0.0.1 och sen dess har det fungerat bättre...
Less som attan, fixa nu skiten ni tar betalt för(pirat tv eller inte spelar ingen roll). Dreamhost ÄR sämst utan jämnförels.
Har testat 5 olika providers under all denna strul tid som ni säger och jisses vilken skillnad..
Ni får inte en spänn av mig nästa år. (Kolla forum för er som funderar).
Men i övrigt hyfsad bra support. Men sen...............
Har testat 5 olika providers under all denna strul tid som ni säger och jisses vilken skillnad..
Ni får inte en spänn av mig nästa år. (Kolla forum för er som funderar).
Men i övrigt hyfsad bra support. Men sen...............
Vet inte vart jag ska vända mig. Jag har swishat, beställningen är mottagen nu väntar vi bara på att abonnemanget ska förnyas. Det har gått mer än 24h men inget mail varken i Spam katalogen eller i Inboxen. Behöver vi göra något mer för att det ska aktiveras?